سلام

چرا اکثر دخترها (دخترهایی که من چه تو دنیای واقعی چه دنیای مجازی میبینم) از پسرهایی که پایبند به هیچی نیستن و مشخصه که فقط میخوان ازشون سوء استفاده کنن بیشتر خوش شون میاد!

دارم هر روز این مسئله رو میبینم، بر عکس پسرهایی که شاید فقط میخوان با دختر ها روابط عادی داشته باشن و دنبال سوء استفاده ازشون نیستن ؟ چرا دنبال پسری میرن که اونا رو برای ازدواج نمیخواد و برای رفع نیارهای خودش میخواد !

فکر کنم بعضی از پسرهای اینجا هم تجربه من رو دارن.


فریب دختران:

ترفندهایی پسران دخترباز برای سوء استفاده از دختران صاف و ساده

عکس با لباس راحتی بفرست اندامت رو ببینیم

باید عکس از کل بدنت رو بفرستی تا من ببینم تو رو میپسندم یا نه

احساس میکنم از سادگی من سوء استفاده شده

احساس می کنم ازم سوء استفاده شده بدون اینکه بفهمم

مذهبی نماهایی که ادعای پاکی شون میشه خیلی خطرناک هستند

شکست عاطفی خوردم، خیلی احساس خالی بودن دارم

نگرانی در مورد سوء استفاده از احساس خانم ها

ازدواج با دختری که قبلا ازش سوء استفاده جنسی شده

چرا بعضی از دخترها آگاهانه میرن دنبال پسران سوء استفاده گر

چطور گول حرف های قشنگ بعضی از پسران رو نخورم؟

شما دخترها چرا اینقدر ساده اید؟

چند مورد از رازهای پنهان انگیزه ی دوستی پسرها با دخترها



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)