سلام

من مشکلی دارم لطفا کمک کنید . من به خدا و اسلام و قران ایمان دارم . نماز اول وقتم ترک نمیشه. بین نمازام قران میخونم. به جز حرم امام رضا تا حالا حرم هیچ یک از امامان نرفتم.

مشکل من اینه نمیتونم با ائمه ارتباط برقرار کنم. البته احترام براشون قائلم روز شهادت امامان مهمونی نمیرم و تفریح نمیکنم کلا کاری نمیکنم که شاد باشم. اگه خدای ناکرده کسی با جوک و... توهین کنه ناراحت میشم و بهش گوشزد میکنم.

ولی تو مجالس عزا و روضه و مداحی یا حتی مولودی اصلا حال خوب بهم دست نمیده حتی نمیتونم یه قطره اشک بریزم. اصلا احساس نزدیکی با ائمه ندارم فقط وقتی حرم امام رضا میرم فکر میکنم امام رضا به حرفم گوش میده و زیارتنامه رو باگریه شروع میکنم و باگریه تموم میکنم حتی حاجت های دنیوی هم مدنظرم نیست نمیدونم چرا اینطوریم.

ایا بقیه اعمالم مورد قبول خدا هست یا نه ؟ اصلا فایده ارتباط با ائمه چی هست؟ و حتما لازمه ارتباط قلبی باهاشون داشته باشم؟ برای اینکار باید چیکارکنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)