با سلام به همه
من پسری هستم 25 به بالا من یک مشکلی بزرگ تو زندگیم دارم که نمیدونم چیکار کنم مشکل من انتخاب همسر هست .
من چهار سال که به یکی از دخترای فامیلم علاقه دارم و خیلی دوستش دارم مهمتر اینکه اونم مثل من فکر میکنه و منو دوست داره تو این چند سالی که به هم علاقه پیدا کردیم هر وقت میدیدیم با هم حرف میزدیم و چندین بار هم بهم گفته که منو دوست داره ولی مشکل خانوادم هست که زیاد از خانوادش خوشش نمیاد مخصوصا مادرم که فامیل نزدیکش هم هست .
مادرم همش تو فکر اینکه دختر برادرشو برام بگیره ولی من هیچ احساسی به دختر دایم ندارم اصلا ندیدمش که احساسی داشته باشم اونا خارج از ایران زندگی میکنن و مادر فقط دیده و اصرار داره که دختره رو برام بگیرن ولی من قبول نمیکنم .
بخاطر همین بحث و ناراحتی پیش میاد من موندم چیکار کنم اگر حرف مادرمو قبول کنم اون که چهار سال دوستش دارم و او هم منو دوست داره چی میشه میدونم اگر حرف مادرمو قبول کنم صدرصد فکر میکنه من بازیش دادم و با احساساتش بازی کردم و هرگز منو نمیبخشه .
خدایا موندم چیکار کنم با مادرم هم صحبت کردم که من اونو میخوام ولی زیربار نمیره که اون بدرد تو نمیخوره مادرش امروزی فکر میکنن و ما همون آداب و رسوم قدیمی رو داریم .
دوستان به نظر تون چیکار کنم لطفا راهنمای کنید ممنون میشم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)