با سلام
من فارغ التحصیل رشته مهندسی برق هستم و شاغل یکی از ادارات دولتی. مشکل اساسی من این هستش که من در دانشگاه بدنام ... تحصیل کردم.

نمیدونم چرا و چه دلیلی داره که مردم دانشجو های اونجا رو ... میدونند. به خدا قسم من حتی با یه پسر صحبت غیر درسی هم نکردم و به پیشنهاد دوستی اون ها جواب هم ندادم.

الان هر خاستگاری داره میاد تا متوجه میشن من کجا درس خوندم میرن و پشت سرشون هم نگاه نمیکنند.آخرین خاستگارم که ماه پیش اومده بود خونمون موقع حرف زدن تا گفتم کجا درس خوندم گفت واقعا از شما انتظار نداشتم،وقتی گفتم چی رو گفت اصلا به شما نمیاد آدم آزادی باشید بعدش هم بحث رو پیچوند و رفتن حتی تماس هم نگرفتن.

مگه من گناه کردم که دانشگاه سراسری قبول نشدم. کارم شده گریه و زاری،سنم داره بالا میره و 28 سالم داره تموم میشه ولی همه خاستگارام به دلیل اینکه تو یه دانشگاهی درس خوندم که بعضی ها کارای خلاف انجام میدن حتی نگاهم نمیکنن،از نظر ظاهری هم مشکلی ندارم .

الان چند ساله همین شده عامل تحقیر من تو خانواده که اصلا بیخود کردی درس خوندی،خواهرت رو ببین درس نخوند تو 19 سالگی ازدواج کرد الانم بچه اش دو ساله است ولی من به این دلیل باید تا آخر عمرم تنها باشم، به شدت هم میل جنسی دارم.

التماس میکنم یه راهی جلوی پای من بذارید،

اجرتون با امام حسین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)