سلام!

من یه دختر 20 ساله هستم که چند ماهی هست نامزدم البته عقد هم کردیم، با یه آقا پسر 25 ساله، اوایل رابطه ما خوب بود ، ولی مشکل از جایی شروع شد که نامزدم فهمید که من قبلا دوس پسر داشتم، البته من با اون ها رابطه جنسی نداشتم، این رو بارها پرسیده و بارها بهش گفتم که این کار رو نکردم ولی باز یکم شک داره .
با این حال گفت که دوسم داره و میخواد این جریانات رو فراموش کنه، ولی بعد از اون خیلی سرد شده، اون احساسات عاشقانه رو نداره، جون به هم محرمیم گاهی با هم س ک س داشتیم ،بعد اون دعوا ها هم چند بار با هم رابطه داشتیم اما الان چن هفته ای هست که از من دوری میکنن حتی دوست ندارن دستشون رو بگیرم، گاهی هم از الفاظ بد برای حرف زدن با من استفاده میکنند.
اخیرا هم بهم میگه ازم زده شده.
چکار کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)