حدود 4 سال هست که عقد هستیم، من دانشجو هستم و یه شهر دور از نامزدم تحصیل میکنم معمولا دو ماه یکبار هم رو میبینیم.
از لحاظ جنسی اون طور که در دوران عقد باید باشه چیزی براش کم نزاشتم (همچنان دختر هستم)
خیلی اتفاقی رابطه اش رو با دو نفر فهمیدم، یکی احساسی بود یکی هم نامزدم یه عکس خیلی خیلی بد براش فرستاده بود.
وقتی فهمید فهمیدم خیلی گریه کرد و ازم فرصت خواست.
اوایل کاملا به طلاق فکر میکردم که پدرم موافق نبود و نیست و از طرفی من خیلی دوستش دارم
نمیدونم چه جور ادامه بدم، حال روحی خودم اصلا خوب نیست، دیگه بهش اعتماد ندارم، هر کاری میکنه هر جایی میره شاید به خودش نگم ولی یه شکی تو دلم هست.
بهش گفتم تا اخر عمر حلالت نمیکنم ولی خب الان مشکلم اینه که چه جور ادامه بدم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)