سلام
من 20 سالمه . من وسواس فکری شدید انگاری دارم . وسواسم اینجوریه که هر کی میمیره عمرشو میده به شما  . انگاری من کشتمش این دیونگیه نه . انگاری من چشمش زدم بخدا خیلی خسته شدم از این افکار  .

زندگیمو دگرگون میکنه لعنتی  . من از 8 سالگی تا  همین دیروز خودارضایی میکردم ربطی به این نداره ایا؟ دلیل از چیست ؟ مشاوره هم که برم تا یک هفته خوبم فقط همین . بعد یک هفته بر میگرد سر پله ی اول .

ایا این از بیکاریه ایا این از خود ارضایی ایا این وسواس فکریه ؟ دقیقه به دقیقه دارم از زندگیم دور میشم خیلی خودمو خاص حساب کردم با هیچ کی رابطم قوی نیست حتی خدا چون همش حس میکنم نجس هستم بخاطر همین 12 سال که دارم خودارضایی کرد نمیتونم دست ببرم سمت خدا اخه پاک نیستم هر چقدرم غسل کنم بازم وسواسم قبول نیست تو هنوز نجسی .

مشکلاتم دست به دست هم دادن که من رو نابود کنن

کمکم کن راهنمایم کن لطفا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)