سلام به همه دوستان

ایام عید قربان و عید غدیر رو به دوستان تبریک و فاجعه منا در حج رو تسلیت عرض میکنم علی الخصوص به خانواده های قربانیان حادثه اگه در بین این خانواده ها افرادی هستند که خواننده این بلاگ هستند.

این سوالو رو بهتره متأهلین جواب بدن هر چند اگه مجردین هم اطلاعی دارن میتونن جواب بدن.

سوال اینه که مجردین علی الخصوص آقا پسرها تا قبل ازدواج خیلی به فکر مسأله جنسی و ارضاء غریزه جنسی هستند. طبق برخی مطالب روانشناسی هم خصوصاً در مورد آقایون روزی نیست که به مسأله جنسی فکر نکنند.

اما یه بار یکی از اساتید ما که خب سنی ازشون گذشته بود میگفت آقا پسر تا قبل ازدواج خیلی ذوق و شوق داره و له له میزنه و خیلی تو کفه به قول معروف. اما شب اول که رفت کارشو کرد و همه چی تموم شد و آبا از آسیاب ریخته شد (شکلک خنده بخاطر گفتن آبا از آسیاب ریخته شد) فردا صبحش میاد میگه همین؟؟؟!!! یا همین استاد به دوستان 2 سال قبل ما گفته بود آقا جون چیز خاصی نیست ها با عرض معذرت یه شکافه 2 سانت در 7 سانت. همین.

(البته بگم این کلاس های این استاد ما همش تک جنسیتی و کلاً پسر هست که راحت تونسته این 2 تا مطلب رو بگه ). یعنی در واقع میخواست بگه مسأله جنسی هم اونقدر چیز خاص و رویایی و عجیب غریبی نیست که ممکنه یه فرد مجرد تا وقتی متأهل نشده فکر کنه دیگه چه خبره.

حالا دوستان متأهل این حرف این استاد بنده رو تأئید میکنند یا نه؟ کسی بوده که بعد از شب اول به همین حرفی که استاد ما زده رسیده باشه؟(اینکه گفت فردا صبحش میاد میگه همین؟؟؟!!!)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)