سلام
بنده پسری هستم که قرار بود با دختر خانمی ازدواج کنم. اما نشد و اون با شخص دیگه ای ازدواج کرد و من ناراحت شدم.حالا ازش متنفرم چرا؟
چون تازه بعد از ماهها فهمیدم اون موقع همزمان با دو تا خواستگار در ارتباط بوده. اما به این شخصی که باهاش ازدواج کرده انقدر دروغ گفته و اذیتش کرده که خدا میدونه.
دروغ و کلک و فریب و ظاهر سازی و پول پرستی و هزار تا چیز دیگه. اون پسر الان شرایط خیلی سختی داره . فقط دعا میکنم خدا نجاتش بده.
تازه می فهمم چقدر احمق بودم و اینکه خدا چقدر هوامو داشته . خدا نگذره از خانواده هایی که اینجوری با جوونا بازی میکنن. اقا پسرا خواهشا توی انتخاب همسر دقت کنید. فقط میتونم بگم متاسفم. اگر شرایط اون پسر رو مفصل توضیح بدم دیگه هیچوقت سمت ازدواج نخواهید رفت. مرد باید مقتدر و قاطع باشه همین و بس.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)