سلام

مردی که سال ها با آواز های پر احساس و نغمه های زیبایش برای شادی ما میکوشید ، اکنون در میان ما نیست ..... مرد تنهای شب ..... مردی و تنها مردی که توانست سه نسل پی در پی را ، با وجود تمام تضاد های سلیقه ای شان ، مجذوب و مبهوت خودش کند.

کمتر جوانی را در سن و سال خودم میشناسم که صدای پر احساس حبیب را نشنیده یا ترانه هایش را دوست نداشته باشد ..... به راستی سِحرِ صدای این مرد چه بود که توانست پرده های تضاد سلیقه ای را بین نسل های گذشته و اکنون را کنار زده و همه را مشتاق شنیدن آثار نابش کند!

همه ما به سوی خداوند باز خواهیم گشت .... حال ممکن است یکی امروز ، یکی فردا و یا یکی سال ها بعد. اما چیزی که از ما برای همیشه در این دنیا باقی میماند ، درس ها و آموزه هایی ست که با رفتار و منش زندگی مان به دیگران میدهیم.

یکی از درس های بزرگی که میتوانیم از زندگی این خواننده محبوب کشورمان تا ابد در ذهن داشته باشیم عشق به کشور و سرزمین مادری ست!

این روز ها کم نیستند افرادی که به محض رسیدن به شهرتی نه چندان چشمگیر ، کشورمان را ترک کرده و حتی بعضا با بی مهریِ ، بدگویی هایی نیز از اوضاع داخلیه کشور انجام میدهند!

اما حبیب ، با وجود شهرتی مثال زدنی ، در حالی که تقریبا در اکثر کشور های دنیا به رویش باز بود ، در سال های اخیر با بازگشت به کشور و انتخاب زندگی ای ساده در میان جوانان و نوجوانان و تمام هوادارانش ، درس بزرگی به تمام کسانی داد که هر لحظه دنبال بهانه ای برای ترک کشور و زندگی در کشور های خارجی هستند.

فکر میکنم از این قبیل افراد در کشورمان کم نیستند. پس چه خوب است همگی دقتی در منش و رفتار افراد مشهور و محبوب کشور داشته باشیم و نکات مثبت رفتاریه آنها را در زندگی مان پیاده کنیم!

افرادی همچون حبیب محبیان ، خواننده پاپ محبوب کشور ....
...

...

حبیب عزیز ..... یادت تا ابد در قلب تمام ایرانی ها خواهد بود ..... روحت شاد و یادت گرامی باد ......

¤¤ سجاد ¤¤


مرتبط:

میترسم که شاهد مرگ عزیزانم باشم

فکر می کنید نوع مرگتون ممکنه چطور باشه؟

دوست دارم زودتر از مادرم بمیرم تا مرگ اون و نبینم

گاهی اوقات در اوج خوشی به فکر مرگ می افتم

بعد از فوت یکی از همسایه ها ، نگرانم که مرگ منم نزدیک باشه

به خاطر فوت دوستم روحیه خوبی ندارم

با بیماری یا فوت عزیزان تون چطوری کنار میاید ؟

آیا برای مردن آماده اید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)