سلام
خیلی رک و بدون حاشیه شروع میکنم .

این پیام مستقیما خطاب به شخص خاصی نیس لطفا جبهه نگیرید . هزار تا پیام اومده تو سایت که من یه اقا پسر یا یه دختر خانمی هستم مجرد بالای 25 سال تحصیل کرده اجتماعی و با کسی دوس نبودم و خییلی ( هات ) هستم .

یا مثلا نوشته یه ساله در مورد مسائل زناشویی فهمیدم ، 15 سالمه خیلی (هات) هستم . هات بودن ینی چی؟ انقد تابلوئه که طرف اصلا فکر میکرده بچه هارو لک لکا از اسمون میارن نمیدونسته بارداری چیه ولی قبلش میدونسته هاته .

مگه میشه پسر باشی؟ سنتم بالا باشه؟ مجرد باشی؟ تو اجتماع گشته باشی؟ این همه محرک تو خیابون ریخته باشه؟ هات باشی؟ ولی با کسی دوست نباشی؟) این مثال برا دختر خانومای سن بالای خوشگل تحصیل کرده اجتماعی هات که تا حالا با کسی نبودنم صدق میکنه )

بخدا نمیخوام بگم دروغ میگن یا هات هستن من حسودیم میشه. منظورم اینه که یه ادم مجرد که تو کف ازدواجه شهوتش بالاس با این همه محرک چطور هات بودنشو میفهمه یا یه دختر یا پسر 15 ساله که تازه دو تا فیلم دیده چطور اظهار میکنه هاته ؟ هر چی مشکل تو سایته اخرش ذکر میشه اینم بگم من هاتم.

همه هاتن این همه امار طلاقم سر کادوها پا تختیه .دختره میگه هاتم دو روز دیگه خونه همسرش بخاطر اینکه حال نداره بره حمام هر 1 ماه یه بار رابطه داره ولی هاته فقط خستس. مجردای سایت چطور فهمیدین گرمید یا سرد کمک کنید منم از سر درگمی در بیام .

چطور بعضیا هاتن ولی تا 28 یا 29 سالگی بدون اینکه دوستی جنس مخالف داشته باشن دارن خوش و خرم زندگی میکنن. اگه هات باشی که همیشه تحریک میشی پس چکار میکنی که انقد پاک موندی. بگین یه دردی از درد جوونا کم بشه.

در اخرم با تشکر و پوزش از همه کاربرای صادق مهربون یاریگر دادرس که تو هر مشکلی با راه حلای منطقی و حرفاشون دلامون اروم میشه 

دوستون دارم مهرسا:/


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)