سلام

یه مشکل جدی برام پیش اومده خواهشا فکر کنین دارین به خواهرتون نصیحت می کنین، منو راهنمایی کنین.

خلاصه مشکلم :  یه آقای متاهل ظاهرا متشخص که مدیر یک موسسه خصوصی هستن  به من پیشنهاد ازدواج دادن و  میخوان همسر اول رو با دو فرزندش طلاق بدن. چون به خاطر پایان نامه مجبورم اونجا باشم داره از این شرایطم سو استفاده میکنه.
بحث یه جاهایی به صیغه و ... میکشه اما مساله من فقط اینه ، با شرایطی که دارم چطور بهش جواب بدم ؟

دوستان  من کاری به قانونی بودن ، اخلاقی بودن و یا شرعی بودن درخواست این آقا ندارم  و اصلا از این چیزها سر در نمیارم فقط به من بگید توی این موقعیت من چه کار کنم که اولا خشمم فروکش کنه ثانیا چطور به کار پایان نامه ام برسم؟ بازم برم اونجا؟ چه برخوردی کنم که دست از سر من بر داره، الان مثل گنجشکی هستم که افتادم توی تورش... نمی تونم تمرکز کنم و فقط خودمو لعنت میکنم. من چه اشتباهی کردم؟ اصلا دلم نمیخواد زندگی یک نفر رو خراب کنم. گاهی فکر میکنم با حلقه برم پیشش و بگم ازدواج کردم ولی ممکنه خبر پخش بشه و جلوی موقعیت های ازدواج خودم رو بگیرم... بدجوری داغونم...

فقط این موسسه این کار رو انجام میده. هر تغییری در پایان نامه ام ایجاد کنم یعنی تغییر کامل موضوع و نوشتن مجدد پروپزال , باید همه چیز از اول شروع کنم. یعنی یک سال و نیم کامل عقب می افتم.
چرا باید به خاطر چنین مردی این کار رو انجام بدم. مگه من چه گناهی کردم.
به استاد راهنمام بگم حرفم رو قبول نمی کنه, فکر می کنن من بهونه میارم و مشکل از خودمه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)