اختلاف نظر هست ولی خب تنها راهش شوخی و خندس . یعنی ما زنا یه مهارت هایی تو خودمون داریم که به قول معروف هفت دولت رو میتونیم دنبال خودمون بکشیم .
مردا دوس ندارن قبول کنن که کارایی که میکنن اشتباهه یعنی کلا نباید ازشون بخوان که اعتراف به اشتباه کنن و بیشتر جر و بحث ها هم از این موضوع هستش.
یعنی آقا یه کار اشتباهی رو کرده حالا قبولم کرده ولی ما زن ها میخوایم که بگه اشتباهه . وقتی مثلا بعد یه جر و بحث ، مرد بحث رو عوض میکنه یا میگه شام چی داریم یعنی فهمیدم اشتباه کردم ببخشید !

ولی ما نمیفهمیم میگیم چرا بحث رو عوض میکنی بگو که اشتباه کردی بگو دیگه نگاه قبولم نمیخوای بکنی و ........ و مردا که خداییش اوج غرورن زمین و زمان رو به میدوزن که بگن نخیرم
ولی خب برای مسایل جدی این جور نیستن واس چیزای کوچیک (الکی مثلا ههههه)
حالا مثلا وقتی شوهرت میگه ماهواره وصل کنیم و تو میگی نه و براش دلیل میاری و اون دیگه پیگیر نمیشه یعنی اشتباه کرده و تو هم پیگیر موضوع نشو .


کلن نخواه به مرد ثابت کنی که اشتباه کرده


وقتی مثلا مشاجره ای صورت میگیره و مرد میگه خب حالا چی درست کردی؟ یعنی اشتباه کردم !


مثل ما زن ها که وقتی مرده میگه میخوام با دوستم برم تفریح برم یا نرم ، یا میگیم بروووووووووو دیگه ، یعنی نروووووووووو اصلا ، حکایت همونه

پس اول نخوای بهش بفهمونی که تو اشتباه کردی .

دوما با شوخی و خنده و از راهی که اون دوس داره به اون کاری که دوس داری ترغیبش کن ، ینی شدییییییییید جواب میده

مثلا من میخواستم یه غذا جدید درست کنم واس شام شوید تازه میخواست ، به شوهرم گفتم برو شوید بخر رفته خریده آورده دریغ از ی دونه برگ سبز خخخخ .

یعنی اگه اینجا بهش بگی اه این چ شویدی........ تو هنوز خرید بلد نیستی...... اصلا تو رو گذاشتن واس خریدن جنس های بنجل بازار ...... اونم داغ میکنه و میگه همینی که هس

بهش گفتم این چه شویدیه؟؟؟؟؟

_همین رو داشت

_واااااای نه اینکه ی دونه برگ سبزم نداره (با ناراحتی نه عصبانیت)

_یعنی نمیخوای بگی که باید عوض کنم :/

_ خیل خب ولش کن میخواستم ی غذای جدید واس شام درست کنم دیگه نمیشه

ینی هم همین رو گفتم چشاش 4 تا شد خخخخخ

_واس چی؟؟؟؟؟؟؟O_o

_شوید سبز میخواست دیگه

_ا جدی میگی؟یعنی با این نمیشه

_نع حالا بدو بدو برو این رو پس بده یکی سبز بخر

_ای بابا.....رخصت مرشد

یعنی باید از طریقی که اون دوس داره بری جلو

من وقتی برای شوهرم غذا جدید درس میکنم نمیدونم اصلا هس میکنه زندگی جریان داره خخخخخخخ

حالا مثلا میخوان برین خرید لباس مورد علاقش رو بهانه کن ههههههه

البته اینجا یه روشی برای این نوشته بود که حرف خودتون بزنید بد بگید حالا هر چی تو میگی؟

این روشا سن و سال نداره یعنی رو بابامم جواب میده !!! اون سری بابام سه بار رفت مغازه ینی میگم بابا خوب سه بار رفتی هاااااااااا؟

میگه ای بابا مامانته دیگه میخواد واس شوهر تو غذا درست کنه خوشحال دیگه خخخخخ

کلن ما هزاران روش تو خودمون داریم برا رسیدن به خواسته هاااااااا

یادم میاد هوا سرد بود به داداشم گفتم بیا دنبالم

گفت خستم خودت بیا .

منم گفتم خیلی خوب داداشی نگا راه فلان بستس به خاطر سرما، من میخوام بیام باید اول خط 25 سوار شم بد  32 یا نه اول 47 بد 32 راستی تاکسی هستن دیگه؟ دستکشم ندارم یا خود خدا این همه راه  .

یعنی داشت میمرد از خنده گفت باشه بابا اومدم دنبالت کجایی حالا تو؟

کلن از دختر بودنت فیض ببر:)

" خانم honey "

-------------------

سلام خانم " honey "

بابا رو کنید شگردهاتون رو ! ثواب داره .

چرا بنده که مَردَم باید آموزش شوهرداری بدم ؟؟؟!!!

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)