من پدرم فوت شده با مادرم زندگی میکنم 24 سالمه مادرم چون وسواس به خرج میداد و به جز تهران هیچ شهری رونمیذاش برم منم همچنان کنکور میدادم ولی چون همه فامیلا فک میکردن خنگم چیزی قبول نمیشم فک کنین من 7000 شدم ولی پزشکی تهران زدم به خاطر مادرم اونوقت دختر خالم مهندس کشاورزی پیام نور قبول شد مدام پز میداد.

همه فک میکردن من اصلا مجاز نشدم مامانم الکی به همه گفت من پزشکی میخونم ولی من که اصلا دانشگاه نمیرم من خواستگار زیادی دارم که مامانم تا حالا که 24 سالمه جلو من الکی میگه اره چیکار کنم ستاره راضی نمیشه من حسرت به دل موندم با یکی از خواستگارام حرف بزنم .

مامانم میگه خوب نمیشه که همه فک میکنن تو دکتری ولی من چیکار کنم مامانم بیش از حد ازم انتظار داره .

عید رفته بودم خونه عمم خواهر زاده شوهر عمم منو دید بعد 10 دقیقه خالشو فرستاد واسه خواستگاری ولی مامانم گفت نه ستاره راضی نمیشه میخواد درس بخونه منم تو دلم به خودم بد و بیراه گفتم که من غلط میکنم که پسره دوباره به عمم گفته بود تماس بگیره که مامانم جواب رد داد که عمم گفت تابستون مزاحم میشیم که امتحان ستاره تموم شه

پسره مهندسه خونه داره ماشین داره من شوخی شوخی به مامانم گفتم میخوام ولی مامانم گفت نه بابا شوخی نکن گفتم میخوامش مامانم اخماش رفت تو هم شروع کرد به مسخره کردن خواستگار کارش همینه همه خواستگارامو از خونواده گرفته تا خودشونو مسخره میکنه .

همسن نای من حتی کوچیکترا ازدواج کردن . مامانم الکی میگه صبر کن یکی خوب تر بیاد میری ولی اخه تا کی من دوس ندارم تو سی سالگی برم مامانم دوس نداره شوهر کنم ولی با سیاست کار میکنه که نگن دختره رو برا خودش نگه داشته .

من نمیتونم به کسی چیزی بگم چون خونواده مادریم از لحاظ قیافه زیاد تعریفی نیستن به طوری که هیچ کس باور نمیکنه من واقعا دختر مادرمم میگن شوخی میکنی حتی همسایمون چند بار گفته ستاره دختر واقعیته ؟ پس چرا شبیه خودت نیس

که من کاملا شبیه  پدرمم و هم این که از پدرم اموال زیادی داریم که خانواده مادری میگن شانس دادنی به ادم مثل تو بده زیبایت به پدرت رفته اموال زیادی که بهت رسیده میخوام برم یه رشته پایین به پسره هم بگم از پزشکی خوشم نیومد به نظر شما چیکار کنم من واقعا نیاز دارم ازدواج کنم راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)