سلام دوستان
میخواستم  بپرسم آیا اینکه خواستگار ماشین شخصی از خودش داشته باشه رو تصمیم گیری خانم ها مهمه؟؟
من میخوام شروع کنم و خواستگاری برم ولی مادرم گیر داده برو ماشین بخر که بیشتر نظر  دخترها  و خانوادهاشون   رو بتونیم جلب کنیم!!  
البته  من پولشو دارم ولی هم پارکینگ ندارم  هم نیاز خاصی به ماشین  ندارم ، هم ماشین خرجش  بالاست و هی باید  خرجش کنی از بنزین و بیمه و روغن و ... بگیر تا چیزهای  دیگه ،  تازه وقتی ماشین داشته باشم بیشتر وسوسه میشم که بیرون برم بچرخم  و باز خرجم بالا میره در صورتیکه دوس دارم بیشتر پس انداز کنم .
حالا بنظرتون به حرف مادرم گوش کنم و برم ماشین بخرم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)