سلام به همگی
یه سوال دارم که خیلی ذهنمو مشغول کرده
من پسری هستم 22 ساله، تقریبا مذهبی و دانشجو هستم و بیکار . سربازی هم دارم . در دانشگاه از دختری خوشم آمده که ایشون هم مذهبی هست، با حیاست خیلی . قصد ازدواج دارم،به خودش که به هیج وجه نمیتونم بگم به خاطره حیایی که هر دو داریم .

از طرفی هم به مادرم گفتم و مادرم میگه تا سرکار نری از ازدواج خبری نیست. با جامعه ای که ما داریم تا درسم تموم بشه تا سربازی برم 3 سال دیگه میشه. بعدش همچین دختر خوبی مطمئنن زیاد مجرد نمیمونه . میترسم از دستش بدم

منم آدمی هستم که به همین راحتی از هر کسی خوشم نمیاد،این خانم دقیقا معیار های مورد نظر منو داره . حالا موندم چیکار کنم، میترسم از دستش بدم، لطفا نگید که از واسطه استفاده کنم. چون دوست ندارم تا پدر مادر رضایت ندادن کس دیگه ای بفهمه .

لطفا کمکم کنید

ممنون از لطف شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)