سلام یک سوال می کنم خواهشا کمک کنید
یک دختر 19 ساله که خیلی هم خوب هست از همه نظر تو فیس بوک با یکی آشنا شده با یکی  که هم شهریش حساب میشه یه جورایی پسره خیلی خوبو با ایمان هست خانوادشو میشناسه پسر رو .

پسره فوق لیسانسه مهندس معدن هست این دو دختر و پسر همو خیلی دوس دارن ولی متاسفانه خانواده دختر قبول نمیکنه . مادرش میگه ازدواج  که طریقش از اینترنت باشه به درد نمیخوره. باباشم میگه من دخترمو به غریبه نمیدم ولی نمیدونه ها که دخترش از طریق فیس آشنا شده فقط دختر و پسر و مادر دختره می دونه .

استخاره با قران هم باز کردن بد اومد بعدش پدر پسره میگه عروس باید پیش من نقاب بزنه دختره هم اینو قبول نمیکنه میگه رسمتون اشتباهه پسره میگه قبول دارم رسممون اشتباهه ولی من نمیتونم حرفی بزنم باید قبول کنی نقاب رو سر این با دختره دعوا کردن و الانم می خوان تموم کنن .

ولی اینو بگم دختره و پسره از نظر اخلاق و تفاهم هیچ مشکلی ندارن درسته هر دوتاشونم عصبی هستن ولی چون همو دوس دارن زود آشتی میکنن و دعوا نمیکنن پیشنهاد شما دوستان عزیز به این دو جوون چیه؟ بنظرتون ازدواج کنن ؟ اگه بکنن شکست می خورن؟ منتظر جوابم ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)