با عرض سلام و خسته نباشید

من دختری 28 ساله هستم تا بحال  با دو سه تا از خواستگارام  از لحاظ اعتقادی مشکل داشتم اونا گفتن که بخدا اعتقاد دارن اما نسبت به اسلام بدبینن یعنی به حضرت محمد (ص) اعتقادی ندارن البته فقط یکیشون به طور مستقیم ابراز کرد اما با بقیه به طور غیر مستقیم فهمیدم که اعتفاد درست حسابی نسبت به دین اسلام و پیامبر ندارن و بخاطر همین مسئله اعتقادی ازدواج بهم خورده یا من ردشون کردم یا خودشون وقتی دیدن من خیلی گیر میدم پا پس کشیدن.

واقعا خیلی ناراحتم که بخاطر این مسائل نتونستم ازدواج کنم چون میترسم ازدواج کنم و بعد اگه بفهمم همسرم بی دینه باید ازش جدا بشم. خواستم بپرسم اصلا از کجا باید مطمئن شد که شخصی از دین برگشته و مرتد شده اصلا لازمه انقد گیر بدم که به پیامبر اعتقاد داری یا بفهمم مرتد شدن؟ اگه حرفای شک دار بزنن یعنی باید بپرسم اعتقاد دارین؟

چون معمولا جواب های واضح نمیدن و من میترسم بعد ازدواج متوجه بشم مرتد شده همسرم و بر طبق شرع باید ازش جداشم. الانم یه خواستگار دارم که شرایطش خوبه و آدم پاک و با اخلاقیه ولی قبلا نماز میخونده اما الان نه و وقتی ازش پرسیدم گفت وقتو هدر میده .

من واقعا نمیدونم چکار کنم میترسم به این هم از لحاظ اعتقادی گیربدم پا پس بکشه چون سنم داره میره بالا خیلی میترسم از طرفی خانواده بهم فشار میارن که انقد گیر نده لطفا راهنماییم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)