سلام

من یه سوالی داشتم در مورد رفتار خودم ! من یه دختر بیست سال به بالا هستم 5 ماه میشه عقد کردم و ما تو دو شهر متفاوت زندگی میکنیم . من در شهر خودم کار میکنم و زیاد فرصت نمیکنم برم خونه مادر شوهرم اینا و حقیقتش اصلا تو خونه اونها راحت نیستم چون از صبح تا شب که فقط  با مادرشوهرم و خواهرش تنها هستیم تو خونه , باید حجاب کامل داشته باشم و حتی روسری سرم باشه که من تو خونه خودمون خیلی راحت تر میگردم و این برام قابل هضم نیست !!!

بعد هم مادر شوهرم نمیذاره من و شوهرم باهم بخوابیم و گفته تو خونه ی ما از این مسخره بازی ها نداریم!!!

وقتی همسرم از سرکار میاد من براش بلند میشم و میرم سمتش و بهش دست میدم و حرف میزنیم !!! شوهرم میگه مامانش گفته یجوری میاد سمتت میگم الان یهو میبوستت این اداها چیه . بچه ها واقعا کار من اشتباهه؟

نباید به پیشواز همسرم برم و دست بدم باهاش بگم خسته نباشی ؟؟ ما حتی یه اتاق نداریم تو خونشون که دو دقیقه خصوصی کنار هم باشیم

به همین دلایل مسخره من حداکثر تلاشمو میکنم که کم برم خونشون اما نمیشه شوهرم همش میگه بیا چرا نمیای و از این حرفا .. حالا من چیکار کنم به نظرتون ؟ لازمه به شوهرم اعتراض کنم و دلایلمو بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)