سلام
من دختری هستم 27 ساله از لحاظ خانوادگی، اقتصادی تحصیلات و زیبایی در سطح بسیار خوبی قرار دارم. چندی پیش با پسری آشنا شدم که بسیار پسر خوب و از همه لحاظ مناسب من هستند و حدود چند ماه اشنایی به شدت به همدیگه علاقه مند شدیم و البته اشنایی ما کاملا با اطلاع خانواده هامون بود .

تا اینکه ایشان قبل از خواستگاری رسمی مبتلا به سرطان شدند یعنی اینکه متوجه شدیم که مبتلا شدند. الان حدود یک سال هست که ایشون درگیر این بیماری هستند و خانواده و خود ایشان شرط ازدواجمان را خوب شدنشون قرار دادند . و بارها ازم خواستند که ترکشون کنم ولیکن میدونم که حتی تحمل 1 روز دوری از من را ندارند و همینطور خود من .

نه وجدانم میپذیره نه احساستم اجازه میده از طرفی خانواده ام میخوان که من زودتر ازدواج کنم با شخص دیگری .

واقعا موندم. نمیدونم چیکار کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)