سلام
پشیمونم از اینکه تو مجردیم با کسی دوس نبودم چون نفهمیدم که مرد بدم ممکن وجود داشته باشه بابام خیلی گل و ماه بود منم ذهنیتم درباره مردا بد نبود با اینکه می دونستم آدمای بدم هستن اما فک می کردم مال فیلم اس من خیلی شاد و پاک و پر انرژی بودم با یه دنیا آرزو ، همه چی واسم سفید بود اما .....................

شوهرم  که شوهری برام نمی کنه انقد تنهام گذاشت که با دیوارا حرف می زنم ،حق هیچ کاری ندارم همش اذیتم می کنه اگه ناراحت و گریون بشم دیگه کاری بم نداره میگه تو به درد نخوری ،اما من کار بدی نمی کنم  وقتی میبینم دخترایی که تو مجردیشون با 100 پسر بودن و حالام شوهراشون زمین و زمان به هم می دوزن تا اونا به خواسته هاشون برسن و موفق شن با خودم میگم همه این مسائل من مال همین خوبیم و پاکیمه
اصلا جوونی نکردم حالام غصه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)