سلام

من یه مشکلی دارم خواهش میکنم راهنمایی کنید. من یه دختر مجردم و حدود 30 سال چهره زیبایی دارم و  باوجود خواستگاران زیادی که داشتم ازدواج نکردم اما الان که تصمیم به ازدواج دارم این فکر تو ذهنمه که تمام خواستگارانم به خاطر چهره ام بهم علاقه دارن و این اذیتم میکنه همش میگم اگه بعد از ازدواج چهرم برای همسرم عادی شد آیا رفتارش ممکنه تغییر کنه ؟

سوالم اینه میخوام بدونم آقایونی که ازدواج کردین چقدر این موضوع اهمیت داشته براتون و آقایونی که مجردن چقدر به این موضوع اهمیت میدن ؟
 آقایون  خواهش میکنم نظراتتون رو بگید   ..  

من همین الان هم یه خواستگار خیلی خوب دارم  اما به خدا تصمیم گرفتن برام سخت شده ..  خواهش میکنم راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)