سلام
امیدوارم حال همگی خوب باشه ببخشید اگه پستم طولانی شد واقعا ممنون که حوصله به خرج میدین و میخونین راستش میرم سر اصل مطلب .
من  19 سالمه دو ماه بود که با یه دختر خانمی آشنا شدم رابطمون زیاد شده بود که حتی من به ازدواج با ایشون فکر میکردم کاملا اخلاق و رفتارش هم سنجیده بودم اما گاهی این خانم میگفتن داره رابطمون زیاد میشه و من در مورد این نگرانیش میپرسیدم.
و چیزی نمیگفتن تا اینکه دفعه آخر گفتن میخوان دیگه کلا برن من که وابسته شده بودم و پیگیر بودم نمیتونستم رفتنشو تحمل کنم بالاخره گفت که من قبلا با یه پسری بودم دو ساله ول کرده رفته اما منتظرشم برگرده خلاصه من بازم ول کن نبودم .
چون واقعا احساس میکردم همونیه که من میخوام بالاخره به طور غیر مستقیم به من فهموند که با اون پسر رابطه جنسی داشته و پرده بکارتشو از دست داده  حتی به من گفت که هیچ مرد ایرانی قبول نمیکنه با من باشه مگر برای هدف دیگه ای .
ولی من نتونستم قانعش کنم اینجوری که فکر میکنی نیس .. ایشون به من گفتن که تو پیشم باشی باز من منتظر اون پسرم که برگرده و هر وقت برگشت اگه پیش تو هم باشم میرم سمت اون.. راستش من این حرفارو قبول ندارم چون این خانم کاملا احساسی برخورد میکنه .
بودن این خانم با من یا کس دیگه ای که با مشکلش کنار میاد حالشو خوب میکنه اما خودش اینو نمیخاد.
 من واقعا سر دو راهیم که شاید با رفتن به سمتش زندگی خودم تباه شه اما فکر میکنم آخرین امید این خانم هم هستم شاید دیگ کسی پیدا نشه با ایشون باشه من واقعا دوسش دارم من آدم مذهبی نیستم.
ولی به پیشنهاد یکی از دوستام استخاره کردم که خوب نشد. ولی با این حال من نمیدونم چیکار کنم واقعا اگه راهنمایی کنین ممنون میشم 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)