سلام به همه خانواده برتریا

مستقیم برم سر سوال یا شاید مشکلم

یه دختر 19 ساله هستم چند روز پیش خالم عکس یه پسر بهم نشون داد گفت دنبال یه دختر خوب میگرده برای ازدواج... خواهرش از خالم خواسته بود اگه موردی مشناسه معرفی کنه... تا اینجا اصلا حرفی از من نبود منم کلی خندیدم که مگه میشه اینجوری ازدواج کرد؟ ... دختر و پسر باید از قبل همو بشناسن ( نه دوستی و این چیزا ولی خب باید یکم از هم شناخت داشته باشن دیگه )

تا اینکه دیروز خالم به مامانم گفته بود یه عکس از من براش بفرسته تا به خواهر این اقا نشون بدن. بدون اینکه من بفهمم...خلاصه من با خبرچینیه خواهر کوچیکه فهمیدم و کلی قشقرق به پا کردم .

اخه من 2 ماه دیگه کنکور دارم. ولی همه میگن خوب کیسیه، وکیله، اخلاقش خوبه، دستش به دهنش میرسه و ...
نمیدونم چیکار کنم... منی که هدفم درس بوده الان باید به ازدواج فکر کنم؟ البنه گفتن که با درس خوندن محالف نیستن

ولی خب من دوست داشتم که قبل ازدواج عاشق شم نه اینکه اینجوی بدون هیچ علاقه ای ... به نظر شما چیکار کنم؟

غرور یه دختر خورد نمیشه عکسشو بفرسه تا ببینن میپسندن یا نه ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید . ببخشید طولانی شد حرفام

انشاء الله که زندگیتون شیرین باشه براتون و به هرچی میخواید برسید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)