سلام
میخواستم بپرسم وقتی کسی حروم خوری میکنه عکس العمل ما باید چه جور باشه ؟

من میرم خرید فرضا گوجه کیلویی 2500 رو فروشنده 5000 میفروشه ، یا تاکسی میگیری دو برابر میگیره ، یا تو محیط کاری کسی از زیر کار در میره ، یا کسی که پول ربا میده .

اینایی که گفتم ما مجبوریم مثلا تاکسی بگیرم یا اگه کسی قرض نداد ربا ،یا برا غذا مجبوریم. کلا تو این موارد باید چه کار کنیم ؟

یه بار به تاکسی گفتم این پولی که میگیره حرومه .  کارد میزنی خونش نمیومد خخخ یا بوده پولو پرت کردن منم گفتم حقتو بگیر نه زیادی.

من بعدش خودخوری میکنم وقتی هیچی نمیگم میگم اگه اون خودشو به خریت زده من حداقلش کنایه ای بهش میزدم.
شاید 1% پیش بیاد بگم بیشتر خودخوری میکنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)