سلام به داداشای گلم

اومدم مزاحمتون بشم گرچه ممکنه صحبتام حوصله سربر باشه اما بنظرم میتونه ارزش داشته باشه.

این دو تا پست اخیر که ارسال شده و پست های فراوانی درباره میزان تحریک شدن خانوم ها با دیدان مردان بسیار بسیار پرمعنا و مفهومه بخصوص برای ما آقایون چون علاوه بر جنبه کمکی یه سری جنبه ها اون زیر قایمه که میشه این پست هارو در ادامه به شکلی که خدمتتون عرض میکنم تفسیر کرد

از مهم ترین نیازهای یه دختر خانوم گل گلاب که باعث میشه به فکر ازدواج بیفته و منت سر ما آقا پسر بذاره و به غلامی قبول کنه چیه؟؟؟؟ نمیدونید؟؟؟ بهتون میگم .

نیاز عاطفی ، تکیه گاه مطمئن ، استقلال ، تامین نیاز مالی ، هم صحبت و هم دم و هم راز حالا در آخرم اگه جایی موند نیاز جنسی.

اول نیاز جنسی

مهم ترین و شاید طولانی ترین قسمت  همین قسمته دوستان. همه ی ما الان دیگه فهمیدیم یکی از مهمترین بخش های زندگی مشترک همینه اوکی؟؟؟ حالا در ابتدا چه چیزی واسه شروع رابطه لازمه؟؟؟ تحریک شدن. حالا میخوایم ببینیم خانوما چطور تحریک میشن.

اصولا خانوما بدن مرد واسشون قسمت جذابی نداره بلکه حتی ممکنه چندش باشه حالا بعضی از خانوما عده ی قلیلی میگن اگه مو نداشته باشه و ورزشکاری باشه ممکنه یه نظری بکنیم که من بعید میدونم شما داداشای گلم اونقدر پول و حوصله داشته باشید که قسمت به قسمت بدنتونو سفید کنید و اینهمه وقت واسه بدنسازی بذارید.

بعضی از مادمازلا هم که گفتن ما دوستدار ضخامت بدن آقایونیم  و برامون جذابیت داره که فیل استخون بندیش  ضخامتش بیشتره. یا اینکه دست زدن به اندام شوهرشون لذتی نداره براشون فرقی نمیکنه انگار فقط دارن دست میزنن به گوشت مرغ و چیزه خاصی به شمار نمیره.

تا حالا هم ندیدیم به زنا بگن واسه تحریک شدن خودتون به بدن شوهرتون دست بزنید یا از این کار لذت ببرین و همیشه به ما میگن به بدن زنا دست بزنین تا تحریک بشن به عنوان معاشقه یعنی هنوزم ما واسه تحریک کردن واسطه ایم و اصل بدن خودشونه.

ولی در عوض بدن خودشونو بسیار محرک بسیار محرک میدونن و عقیده دارن حتی با برجستگی خشک و خالی باسن که همه ی انسان ها دارن  و برجستگی یه نرمک آویزون معذرت میخوام سینه ها که همیشه با جاذبه زمین درگیره و به زور هزار الله اکبر رو هوا معلقه . ما جنب میشیم یا حضرت عباس یعنی نگا کنید ما دیگه چقدر خواریم که اینطور راجع بهمون فکر میکنن.

بعدشم اینکه مردا به بعضی از قسمت های بدن خانوما فیتیش دارن که البته چیزه غیر متعارفیه واسشون عجیب نیس تازه میان میگن درد بگیرین شما مردا اخه  دیگه یه سکس چیه یا میان بدن مردا رو به تمسخر میگیرن و میگن مگه زنی پیدا میشه به بدن مردی فیتیش داشته باشه اصلا فیتیش به کجای مردا؟؟؟؟ انگار بدن خودشون بدن حوری بهشتیه و کوچکترین مشکلی نداره و مظهر زیباییه والا پایی که زنا دارن ما مردا ام همونو داریم یا خیلی چیزای دیگه. پس بدن مردا از دور خارجه.

بعضی از لیدیز ها که گوششون فعاله و باید واسه تحریک کردنشون از نمود آوایی زبان استفاده کرد و یه چند تا عزیزم و فدات و ... گفت گه میشه برای اینکار از کاست و پخش و سی دی استفاده کرد با حجم بالا که دیگه نیازی به شوهر؟؟؟ نیس

عده ای هم عاشق معاشقه ان.آقا پسرا من فکر میکنم که ما هیچوقت همجنسمون واسمون منبع لذت نیس اما خانوما برعکسن. به همین دلیله که تعداد هم جنس گراهای زن در دنیا رو به افزایشه ، به این دلیله که تو همین جا دختره میگفت دوستام از هم لذت جویی میکردن  ... . پس اصولا اون لذتی که خانوما میبرن صرفا به دلیل وجود شوهر نیس بخاطر اون دست و دهنیه که نقاط محرک رو لمس میکنه.

آخری هم که خوده دخوله که یا خانوم میلی ندارن و تو همینجا هم به کرات دیدیم زنه میگه چکار کنم شوهرم رابطه میخواد نمیدونم معاشقه میخواد انگار که خودشون لذتی نمیبرن و ذره ای شهوت درونشون وجود نداره و همیشه زنا از این قضیه شاکین یا زنه به دلایلی بخاطر درد از دخول فراریه و همیشه مردا حیوونی شهوتی که به هر طریقی دنبال ارضا شدنن و زنا بسیار مظلوم نمایان میشن.

موقعیم که میل دارن اون آلت مرده که باعث لذت زن میشه خب بنظرتون نمیتونه چیزی جایگزین آلت یه مرد بشه. یعنی اون از وجود چیزی به نام آلت لذت میبره نه خود همسر چون  هم همیشه به قطر تاکید شده یعنی هر چی قطر بیشتر بهتر در غیر اینصورت نه یا حتی نه از خوده مرد و نه آلت مرد لذت میبرن بلکه فقط بخاطر پول حاضر به رابطه میشه در حالیکه تو تو اون لحظه که با همچین خانومایی که هدفشون پوله رابطه داری فکر میکنی خوشبخت ترین مرد دنیایی اما واقعا خاک بر سرت بابت فکرت.

چون اون لحظه ای از بودن با تو لذتی نمیبره و بخاطر پولته که برات ارزش قائله اما تو چی؟؟؟؟ مثلا یکی میگفت تا حالا دیدی زنی مردی رو بدزده؟؟ همینمون کم مونده بود زنه بیاد چاقو بکشه مرده هم بذاره جیغ و داد و التماس که خانوم به من تجاوز نکن....استاد محترم شما خانوما از راهی دیگه خوب بلدید مردا رو بدزدید.

دوم نیاز عاطفی

خب ممکنه دختری  نیاز عاطفی داشته باشه. با خودش نمیگه این نیاز با مادرم رفع میشه؟؟؟ یا پدرم؟؟؟یا خواهرم؟؟؟ یا یا یا یا؟؟؟؟

یا سوم تکیه گاه

پدر نمیتونه واسش تکیه گاه باشه؟؟؟؟

یا چهارم هم صحبت و هم دم چطور؟؟؟مادر و پدر نمیتونن؟؟؟دوستان چی؟؟؟

پس از این دو پست این مطلب استخراج میشه که شوهر یه لوح فشرده است واسه دخترای با ایمانی که میدونن واسه بدست آوردن لذت فقط با شوهره که حلاله اونیم که اعتقاد نداره که هیچی ... !

حالا از شما برادرای عزیز کمک میخوام که من و امثال من با این چیزایی که میبینن و میشنون از ازدواج دلزده میشن اما یا فشار روشونه از طرف خانواده یا هر چیزی و وقتی میبینن هیچی ندارن که زنشون ازش لذت ببره با این همه جایگزینی که گفتم رو راهنمایی کنید.

وقتی میبینم هیچ زیبایی واسه جنس مخالفم ندارم دلیلی واسه ازدواج پیدا نمیکنم. اگه اشتباهی شده شما تصحیحش کنید. اگه تجربه ای دارین استفاده میکنیم. چون منم دلم میخواد واسه زنم زیبا و جذاب جلوه کنم که وقتی منو میبینه اونقدری واسش محرک باشم که ازم رابطه بخواد ، که از لمس کردن من لذت ببره اما وقتی اینطور نیست منم دلیلی واسه ازدواج نمیبینم  .خدایا کرمتو شکر. سپاس گزار همتون.

“CR7”


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)