سلام

من خودم پزشکی میخونم و ایشالا چند سال دیگه دکترم. خواستگارای زیادی دارم. ولی خانوادم تاکید دارن که باید با یه دکتر ازدواج کنی و خواستگارای دیگه رو رد میکنن. دلیلشون هم که تا حدی منطقی هست اینه که بعدا به خاطر شغلت به مشکل برنخورین و بتونه درکت کنه ( بالاخره بیمارستان و شیفت شب و کشیک و... ) و ... ولی من دوست ندارم.

توهین به کسی نشه اما بعضی پسرای دانشکده مون که میبینم از اون هفت خطا هستن. بنا به اقتضای رشته مون خیلی از مسایل دیگه قبح خودش رو از دست میده. نمیدونم چطور بگم اما من همسری میخوام که جنس زن و ظرافت هاش براش تازگی داشته باشه نه به قول خودشون ختم روزگار باشه. آیا مردای دیگه سخته براشون که با یه دکتر با مشکلات و دغدغه های شغلیش کنار بیان؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)