سلام دوستان

دختری هستم در دوران عقد که همسرم منو دوست داره، منم بهش علاقه مندم و رابطه خوبی با هم داریم، فقط یه چیزی که وجود داره من یه کم زیادی مظلوم و آرومم و خودش هم میگفت آدم های آروم رو دوست داره، ولی دلش می خواد جلو هیچ موقعیت و هیچ کسی کم نیارم و یه کم با جربزه تر باشم.

همسرم خیلی دوست داره همه ش سر به سرم بذاره و یه جورایی با هم بحث و شوخی داشته باشیم، من تا حد امکانم سعی می کنم ولی خب یه کم مظلومم واقعا و به من میگه چه زود تسلیم میشی و انگار که این رفتار من زده اش می کنه.

خودم هم دوست دارم اون جوری باشم و به نظرم این طوری بیشتر بهمون خوش می گذره و زندگی از حالت یک نواختی خارج میشه، ولی خیلی بلد نیستم از این کارها

می خواستم بدونم چه جوری می تونم یه کم شیطون و تند و تیز تر باشم و کم نیارم، البته تو روابط خاص و این جور چیزها منظورم نیست، همون رفتار دوستانه است، همسرم خیلی دوست داره با هم رفیق باشیم. 

من می ترسم راه و رسم شوخی و و بحث رو بلد نباشم، بی احترامی کنم یا سوء تفاهم پیش بیاد، می خواستم هم خانوم ها بگن که چه جوری با همسرشون حرف میزنن و شوخی می کنن و شوخی هاشون در چه حده؟ 

آقایون چه چیزهایی مد نظرشونه دوست دارن خانوم شون در چه حد مطیع باشه و کجاها سرکش تر باشه و یه جورایی شما رو به هیجان بیاره، تو چه مواقعی عذر خواهی کنم؟، تو چه مواقعی پر رو بازی در بیارم خوبه؟

اگه دوستان با مثال ذکر کنن خیلی ممنون میشم


مرتبط:

میخوام این یه روز رو شیطون بشم اما بلد نیستم!

شیطنت های شوهرم از من یه آدم ترسو درست کرده

از شیطنت های غیر جنسی تون بگید

می خوام یه دختر شیطون و باحال و دوست داشتنی بشم

چه طور به خواستگارم نشون بدم شیطونم ؟

پسران جذب دخترانی میشن که در جمع شیطونی می کنن ؟

همسر شیطون و زبون باز می خوام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)