سلام.

من و همسرم 2 سال پیش با هم عقد کردیم. پدر من تو رفت آمد خیلی سختگیر بوده و هست. ما با هم فامیل هستیم.

از همون اول ازدواج مشکل و بحث ما همش سر خانوادهامون بوده و هست. اکثر مشکلمون هم سر سختگیری های پدرمه ولی خب من نمیتونم به پدرم حرفی بزنم.

همسرم به محض اینکه حرکت اشتباهی از خانوادم ببینه یا پدرم سختگیری بکنه عادت داره که به محض اینکه بحثمون بشه تمام ماجراها رو از اول ازدواجمون وسط بکشه و این خیلی آزار دهنده است.

کلا زیاد دوس داره بگه خانوادت فلان کار رو با من کردن و ... ، و خانواده منو مقصر کنه و خانواده خودش خیلی خوب جلوه بده.

من خودم اینجوری هستم که خانوادش هر کار هم که بکنن اصلا به همسرم نمیگم و به روش نمیارم و فقط وقتایی که زیاده روی بکنن بهش میگم که بدونه خانواده اونم یه سری ایراد ها دارن .

منو خیلی دوس داره ولی این رفتار بدیه که داره.

خیلی دوسش دارم ولی واقعا از اینکارش کلافه میشم.

به نظرتون چطوری میتونم ازش بخوام که اینجوری نباشه و فقط زندگی خودمون واسش مهم باشه و اینقد خانواده خانواده نکن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)