سلام

الان 22 سالمه 10 ماه مونده خدمتم تموم شه به خاطر یه سری مشکلات قبل از خدمت لیسانسم رو ترم 4 ول کردم رفتم سر کار تو یه شرکت خصوصی. 2 سال سابقه کار دارم بعد از خدمت برگردم شرکت سر همون کار؟ یا برم درسمو ادامه بدم؟ یه مغازه شریکی زدم جواب نداد جمع کردم .... دوباره خودم برم سراغ بازار ازاد .

یه سوال دیگه اینجا بخوای ازدواج کنی باید خونه داشته باشی حالا حداقل زمینش باشه یا خونه هه لااقل نیمه ساز باشه خودمون یه زمین وقفی بزرگ داریم منتهی مشکل وقف بودنشه ( نه فکر کنین با به جا اوردن وقفیتش مشکل دارم نه ) از اون ادم میسوزه پدرت در میاد 1.2 سال بسوزی خونه بسازی این دفعه تو خونه خودت زندگی میکنی اجاره هم ببندی :(( که ایراد میگیرن میگن فلان و ... فروششم سخته میخواستم بپرسم تجربه ای دارین تو همین زمین شروع کنم یا نه بگردم دنبال زمین با سند ملک حد اقل بخوام یه زمین 150 200 متری بگیرم .

واسه ساختن 50 60 میلیونی در میاد حالا حالا هم با کار تو یه شرکت خصوصی با درامد ماهی1.5 2 تومن نمیشه خرید میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم ببینم نظر شما چیه؟ در این مورد تجربه ای داشتین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)