سلام

من شب قدر امسال تصمیم گرفتم گناه هامو کنار بذارم . خدا رو شکر اهل گناه های بزرگی مثل خود ارضایی و بدحجابی نیستم و رعایت میکنم دروغ و غیبتم در حال ترکم و چند تا کار دیگم انجام میدم که شک دارم گناهه یا نه و میخوام بدونم اگه گناهه اینارم ترک کنم. پس عزیزانم خواهش میکنم بدون تعصب جواب بدین و خواهشا مهربانانه ... من خودم اصلا دوس ندارم گناهی رو انجام بدم چون امام زمان رو همیشه ناظر کارام میدونم و دلم نمیخواد دلشو بشکنم

اول اینکه من زیاد سریال و فیلم میبینم ... چون خیلی زمان اضافه دارم و انشاالله به امید خدا امسال میخوام برم دانشگاه و دارم تفریح میکنم یجورایی! البته میدونم کار بیهوده انجام دادن خودش یه گناهه ولی منظورم گناه کبیرست البته کوچیک شمردن گناه هم خودش گناهه ولی در کل! خودم سعی میکنم تا میتونم کارای مفیدمو انجام بدمو تو تایم اضافه فیلمو سریالمو ببینم!

من خودم زیاد اهل فیلمای ایرانی نیستم و فیلمای خارجیو میبینم . میخواستم ببینم گناه داره یا نه؟ چون مثلا فیلمای خارجی بعضی جاهاش زنا لباسشون بازه! البته من خودمم زنم و گناهی نداره برام دیدنش ولی صحنه های بوس و بغل چی؟ البته به نظر خودم اینام برای من گناهی نداره... چون اصلاااااا اصلاااا برام تحریک آمیز نیست بخدا.حتی یک درصدددد... خودم احساس میکنم سرد مزاجم یا از بس تو خودارضایی کردن خودمو کنترل کردم به اینام هیچ حسیی ندارم. البته صحنه هاشم بنظر من اصلاا مستهجن نیست فقط دلم میخاد نظر شماهارم بدونم... مثلا سریالای کره ای که تازه گیا زده شدم ازشون ازبس مسخرن و سریالایی مث تین ولف و ومپایر دایریز و ...

اینکه موزیکم زیاد گوش میدم تقریبا همیشه هدفون تو گوشمه و اصلنم ایرانی گوش نمیدم فقط خارجی و خب زنم بینشون زیاده! با توجه به اینکه خودمم زنم و اهنگاش تحریک امیز نیست و حتی گاهی معنیشم نمیفهمم اشکال داره؟؟ البته بعضی اهنگا رو معنیشو میفهمم یا میرم پیدا میکنم که معنی بدی ام ندارن. میخواستم ببینم گناه داره؟ در کل آهنگ زن برای زن حرامه؟؟ اگه تحریک امیزم نباشه ...
میگن در کل  اهنگی که ادم رو به گناه بندازه حرامه. این اهنگا هیچ کدوم منو به گناه نمیندازن. و حتی احتمالم نمیدم که بندازه حتی...

بعضی اهنگا رو میدونم صد در صد حلاله چون باعث جنبشم نمیشه!!!! ولی اونایی که باعث جنبش میشه گناه داره؟ خودمم تنهایی گوش میدم اگرم احیانا خواستم برقصم مثلا تنهاییی میرقصم نه توی جمع که زیادم اینکارو میکنم! میخواستم بدونم رقصیدن تنهایی عیبی داره؟؟
که تازه این اهنگاییم که من گوش میدم نمیشه روشون ایرانی رقصید یجورایی بالا و پایین پریدنه!!! منم برای سوخت و ساز انجام میدم! چون رقص خودش یجورایی ورزشه! خخخ
لطفا راهکارم بدین...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)