سلام

میخواستم در مورد خوندن قرآن و زیارات و دعاها هنگام عادت ماهانه ( پریود ) بپرسم. سرچ کردم و خیلی چیزا خوندم ولی پیچیده بودن و هنوز جواب کاملی نگرفتم .

میشه در مورد هر کدومش به زبون ساده برام توضیح بدین .نمیخوام برین از نت سرچ کنید و کپی کنید برام . ممنون میشم به زبون ساده ..دخترا برام توضیح بدین که حالا که نمیتونیم نماز بخونیم چن تا آیه از قرآن رو میتونیم بخونیم ؟

مگه نمیگن نباید به قرآن دست زد این موقع ها ؟ پس چطور قرآن بخونیم ؟ مخصوصا وقتی ختم گرفتیم چطور ادامه ش بدیم؟ یا حتی زیارات که پر از اسم های متبرک و یا حتی آیه های قرآنه ؟

مگه نمیگن که این موقع ها نباید اسم های متبرک بیاد رو زبونت ؟ ذکرها رو چکار کنیم ... اشکالی نداره ذکر خدا رو بگیم ؟

من تو دلم میخونم ..نگاه میکنم و تو دلم میخونمش .نمیدونم کارم درسته یا نه ! دلم میخواد به زبون بیارم ...عذاب وجدان میگیرتم که نکنه دارم اشتباه میکنم و پاک نیستم و بد هست که قرآن یا ذکر یا زیارت عاشورا رو وقتی پاک نیستم بخونم. یا حتی دیدن لکه های قهوه ای ؟

منظور از پاک بودن کامل اینه که حتی این لکه های قهوه ای هم نباشن؟ اون وقته که شخص میتونه بگه پاک هستم ؟

ممنون میشم اینا رو با ذکر جزییات برام بگین

خدا هوای دلامونُ داشته باشه به حق عظمت و بزرگیش .

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)