سلام
من یک آقای هستم که سالیان دراز با خانمها به دلایل مختلف مراوده داشتم ( انجمن شعری . همکلاسی . تئاتر . همکار. دوستانی که در محیط مجازی اشنا شدیم ) و باهاشون آشنایی و دوستی داشتم ( اصلا رابطه جنسی و صحبت این مسائل نبوده)

از چند تاشون به رسم یاد بود کتاب و شعرخطاطی و عروسک ! گرفتم که هنوز دارم. میخواستم ازتون سوال کنم اگر با خانومی نامزد کنم آیا باید همه اینها رو بنداز دور یا موردی نداره نگه دارم ؟  در حالیکه تاکید میکنم فقط رابطه دوستانه ای که در همین سایت هم خیلی از آقایون و خانمها دارند ما بصورت حضوری داشتیم

از خانمهای مذهبی که براشون پاک بودن همسرشون خیلی مهمه میخواستم بپرسم آیا در همین حد رابطه با خانمها هم جزو دلایل رد خواستگارتون میشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)