من خودم رشته م و مطالعاتم روانشناسی است، دوستان ما مثل هر شغل دیگری آدم با کیفیت داریم و بی کیفیت هم داریم. در حوزه روانشناسی هم کم روانشناس روان نشناس بی کیفیت نداریم که با راهکارهای غیر علمی و غیر حرفه ای به زندگی مراجعه کنندگانشان ضربات فراوان می زنن پس مواظب باشید پیش هر روانشناسی نروید. 

برای انتخاب روانشناس خوب بالینی و حرفه ای باید به چند چیز توجه کرد؛

اول دانشگاه ایشون که از کجا مدرک گرفته این بسیار بسیار مهمه و نوع تخصصش

دوم تجربه ایشون و سنشونه

سوم نظر مراجعه کنندگان و رضایت آنها و شناخته شده بودنش.

همیشه برای مشکلات جدی پیش دو یا 3 روانشناس کار بلد برید و جمع نظرات آنها را در نظر بگیرید تا به تشخیص دقیق و علمی برسید! معمولاً مشورت با چند نفر حرفه ای بهتر جواب داده. 

من خودم شاهد بودم تست روانشناس گفته فلان کودک بیش فعال نیست بردیمش پیش روانپزشک بدون تست تشخیص داد که بیش فعاله و گفت کجا بردین این و گفته بیش فعال نیست؟

اینکه علائمش واضح است و خدا رو شکر دارو دادن خوب خوب شد. انتخاب روانشناس حاذق را جوری در انتخابش حساس باشید که پزشک تون را با حساسیت انتخاب می‌کنید پس پیش هر روان نشناسی نرید!

و در امر ازدواج فقط به تست ها بسنده نکنید و پیش هر روانشناس نرید و چند جای خوب رو انتخاب کنید و در پایان می تونید تجربیات تون را از انتخاب اشتباه روانشناسان غیرحرفه ای و نابلد بگید


نکته: بیان تجربیات باید بدون ذکر مشخصات روانشناس مربوطه باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)