سلام دوستان.

سوال من بیشتر از خانوماست ولی خب اقایونم اگر تجربه ایی دارن لطف کنن راهنمایی کنن.
من در مراحل خواستگاری رفتن و انشالله پیدا کردن همسر ایندم هستم. همیشه فکر میکردم که باید از محبت چیزی برا خانومم کم نذارم.

یعنی همیشه نظراتشو بپرسم و اگه مثلا کاری اذیتش میکنه، انجامش ندم. اما اخیرا با بیشتر شدن مطالعم و دیدن جواب برخی از سوالا تو همین سایت یه کمی گیج شدم. ظاهرا دخترا از قاطعیت مرد و همچنین یه کم سرسخت بودن ایشان بیشتر استقبال میکنن؟

اصلا مرز مردونه رفتار کردن با مهربون بودن کجاست؟ دخترا مردایی رو دوس دارن که قاطعانه براشون تصمیم بگیره یا نظراتشونو بپرسه و احترام بذاره؟ به نظر من که شخصی جنبه و لیاقتشو داشته باشه بی انصافی هستش که ذره ایی محبت رو دریغ کنی؟ روحیه شما خانوما چیه، ایا مردای کم احساس تر به نظرتون قابل تکیه تر و مطمعن تر هستن؟ تعریف مردونه بودن که بیشتر خانما از اون به عنوان قویترین کشش در مردا ازش صحبت میکنن چیه؟
شما به چه رفتاری کشش بیشتری دارین؟ اینکه مرد علاقشو زبونی و رفتاری ابراز کنه براتون یا همیشه به اصتلاح پبچیده و مرموز باشه براتون؟ یه سوال دیگه اینکه ایا در جلسه اول اشنایی هم این ابراز علاقه مطرح بشه یا این جلسه صرفا محک زدن معیارهای کلی هستش؟
مرسی از جوابتون - یا علی

زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور ...
و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان!
در این مسیر آدمی به خودی خود نمی افتد...
اگر بیفتد از همان سمتی می افتد که به خدا تکیه نکرده است...

مرتبط:

خدا چرا باید یه مرد رو بی ابهت خلق کنه؟

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

آیا همه خانم ها برای ازدواج ، مرد قوی با ظاهر مردانه رو می پسندند؟

چرا من نمیتونم غرور مردانه داشته باشم ؟

می ترسم که به خاطر قد و هیکلم نتونم ازدواج کنم

برای خانم ها هیکل ورزشکاری جذابیت داره ؟

راهی هست که بشه فاکتور قد و هیکل رو برای خانم ها کمرنگ تر کرد ؟

به خاطر هیکلم احساس مردی و مردونگی ندارم

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

پسری هستم که به خاطر جثه ریزم اعتماد به نفس ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)