اول از همه سلام! 

خب قضیه اینه که ما تصمیم گرفتیم متحول بشیم و کلی داستان پیش اومد و ما به یک شهیدی قول دادیم که از این به بعد فقط و فقط برای رضای خدا باشیم! 

یعنی توی تمام کارها فقط برای رضای خدا انجام بدیم حالا یک مسئله هست به اسم لذّت حلال.... 

یک سری لذّت حلال وجود داره که من نمی تونم بگم برای رضای خدا انجام میدم! 

یعنی مثلا بگم: خدایا من برای رضای خدا میرم فلان فیلم اکشن رو می بینم!!! 

یا فلان موزیک رو گوش میدم... 

من نمی خوام کاسه داغ تر از اش باشم خوده امام علی ع گفته روزت رو چند قسمت کن یکیش همین لذّت حلال عه.... 

ولی این جوری میشه به اون نهایت و کمال انسانی رسید!؟ 

از طرفی این هم فرض کنید:

مثلا من کل روز اینستاگرام بگردم برم فیلم ببینم موزیک گوش بدم.... 

حالا یک سری کار روزانه هم هست که به اون ها رسیدگی می کنم! 

اون وقت زندگیم رو این جوری بگذرونم مثلا میشه به کمال برسم؟؟؟و مثلا شهید بشم؟؟؟ 

نمی دونم دقیقا چی سرچ کنم تو گوگل...چیزی نیافتم حقیقتا...چاره چیست؟؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)