دختری *2 ساله هستم. تقریبا یکسال میشه که عقد کردم. به روش سنتی ازدواج کردم. تقریبا سه ماه دیگه مراسم ازدواجمون برگزار میشه. خونواده من از نظر مالی غنی هستن و خانواده نامزدمم همینطور ولی اونا زیاد واسه ظواهر خرج نمیکنن. خونشون برین یه خونه قدیمی از نظر مبل و اثاثیه منظورم هست ولی مادر من به وضع خونه میرسه. نامزدم شغل ثابت داره. درسته حقوقش هم به نسبت خوبه. منم انتظار مالی ازشون ندارم ولی چیزایی که تا حالا واسم خریده خلاصه شده در هدیه تولد و اعیاد که واسه عروس کادو میبرن.
در صورتی که مادر من مدام واسش خرید میکنه. کاپشن، شلوار، بلوز و ..... کارش هم تو شهرستانه دو هفته ای، یه بار میاد شهرمون. دو سه روز میمونه. تو این دو روزم منو میبره خونه پدرش و زیاد بیرون نمیبره.
بعضی وقتا هم فقط یا خونه ما هستیم یا خونه اونا. نهایتا یه وعده ببره بیرون ساندویچ یا پیتزا بخره . وقتایی هم که خونشون هستیم منو میبره اتاقش و همه نیاز های جنسیشو رفع میکنه. گاها احساس میکنم منو فقط واسه این کار میخواد.
از اطرافیانشون که از دوستای ما هم هستن شنیدم که قبل از من کلی خواستگاری رفتن و خیلی سختگیر بودن رو ظاهر دخترا و معیاراشم همه میدونن که مثلا دوست داشته چشای دختره فلان رنگ باشه یا موهاش فلان رنگ باشه و جالب اینکه من دقیقا بر عکس اون تیپی هستم که دنبالش بوده و حتی اون روزی که خواستگاری من اومده بود همزمان تو همون روز خواستگاری یه دختر دیگه هم رفته بوده که اون دختر خانم بهش جواب رد میده بعد به ما زنگ میزنن واسه جواب. یعنی تو نگاه اولم عاشقم نشده بوده.
در ضمن اختلاف سنی ما بالای ده سال هست. تو جمع زیاد پیشم نمیشینه و بیشتر با خونوادش مشغوله. اصلا از ظاهرم تعریف نمیکنه که مثلا این لباسو پوشیدی چه خوشگل شدی و ..... فقط از اخلاقم تعریف میکنه اونم بیشتر تو زمینه مالی که به همه میگه خانوم من خیلی رعایتم میکنه و ....
رسما گردنم میذاره که ازش چیزی نخوام. تو مراسم اعیاد واسم هیچی طلا نیاوردن بیشتر سکه میاوردن که سرمایه پسرشن باشه. . از طرف مادرمم تو فشارم بهم میگه چرا هیچی واست نمیخره. میدونین بحث خرید کردن نیستا من بحثم سر ارزش گذاشتنه. یا میترسم خسیس باشه.
الانم که چند ماه مونده به عروسی بازم واسم هیچی نخریده. حتی روم نمیشه بهش بگم بریم واسم لوازم ارایش و .... بخره. حتی غیر مستقیم بهم میگه مثلا یخچال فلان مارک خوبه و... یعنی حواسش به جهازم هست. چون از نظر ظاهر زیبا نیستم و ایشون خیلی ازم خوشگلتره بعضی وقتا احساس میکنم به خاطر پول پدرم اومده سراغم.
در ضمن یک مورد قبل از منم جدی بوده مراسم بله برونم گرفته بودن حلقه خریده بودن ولی سر بعضی مسایل که بعدا فهمیدم مالی بوده و سر خرید عقد به هم خورده بوده. البته من نمیدونستم به خاطر چی بهم خورده.
اگه راهنماییم کنین ممنون میشم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)