سلام بر همه خواهرا و برادرا
من یه مشکلی برام پیش اومده و داره منو آزار میده .مشکلم زیاد مربوط به مباحث این سایت نیست ولی خواستم مطرح کنم تا نظر شما عزیزان رو هم بدونم.

من چن روز پیش تو صف عابر بانک بودم که چن نفر جلوم بودن و یه آقا و یه خانوم بعد از من وایستاده بودن نوبت من که شد یه آقایی از دور پرید جلو همه و کارتشو داد به من و گفت فقط میخاد بدونه کارتش سالمه یا نه و چون سواد نداشت کارتشو داد من .

و من هم بدون اینکه از پشت سریام اجازه بگیرم خیلی سریع کارتشو امتحان کردم و چون سوخته بود کارتشو ورداشت و رفت .

بعدش متوجه شدم که باید از پشت سریام اجازه میگرفتم بعد کار اون آقا رو راه مینداختم .ولی روم نشد ازشون عذر خواهی کنم و الان میدونم که حق اونا رو ضایع کردم و حق الناس گردنمه ولی من اونا رو نمیشناسم و نمیدونم کی هسن من چجوری باید حق اونا رو ادا کنم .

خودم خیلی ناراحت شدم چون بارها از بی توجهی مردم نسبت به حق همدیگه اعتراض کردم ولی حالا خودم ...
من باید چیکار کنم رد مظالم که میگن چیه .میتونم یه مبلغی رو واسه کفاره بدم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)