سلام به همگی

امیدوارم حال همگی خوب باشه  

پسرم، مشکل من از این قراره که من بعد از ۳ سال درس خوندن مجازی و بیرون نرفتن کنکور قبول شدم و وارد دانشگاه شدم و محیط جدیدی رو تجربه کردم و اولین بار بود که با دختر خانم‌ها ارتباط می‌گرفتم.

منظورم همون ارتباطات اجتماعی و درسی هست نه خارج از چهار چوب و خب من هفته اول عاشق همکلاسیم شدم و این احساس حدود ۱۰ ماه هست که ادامه داره و اون دختر خانم خیلی خوبی هستن و اینکه چند باری با هم هم مسیر شدیم تو مترو و تاکسی.

من متوجه شدم تو یک محله زندگی می‌کنیم اما مشکل من اینه که علاقه من به ایشون شده فکر و ذکر من و داره تمام وقت منو عملاً می گیره و شدت اون داره زیاد می شه.

البته من تا حالا تونستم تو ایام امتحانات و ایام حساس کنترل کنم که دچار افت نشم اما با با این وضع شاید واقعاً دیگه نتونم من خودم به شخصه به دوستی و روابط اعتقادی ندارم و می دونم هم که حداقل تا ۸ یا ۹ سال آینده آمادگی ازدواج نخواهم داشت.

به پدر و مادرم هم نمی تونم بگم اون ها همه ش درگیر کار هستن زمانی هم که خونه هستن همه ش با هم بحث رو جدل دارن و خب منم بیشتر اوقات تو اتاقم تنهام.

دست خودم نبوده و نیست فکر کنید پسر خودتون یا برادر کوچک تون به مشکل خورده.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)