سلام

دختری 22 ساله ای هستم که ظاهر خوبی دارم و همیشه دوست دارم لبخند رو لبام باشه و در یک خانواده متوسط زندگی میکنم . من در دبیرستان رشته ی کامپیوتر خواندم با این که تموم اقوام مدرک دانشگاهی دارن من هنر رو دوست داشتم و بعد از دیپلم به دنبال هنر رفتم حالا همه سرکوفت میزنن دانشگاه نرفتی و شوهر خوب گیرت نمیاد .

پسرا دنبال مدرک و شغل دخترا هستن خیلی افسرده شدم درسته تحصیلات خوب ولی من کار های هنری بیشتر دوست دارم همیشه دوست داشتم همسر خوبی برا شوهر آیندم باشم و دنبال یک زندگی پر از احساس بودم حتی نظرم اینه زندگیم ساده تر باشه ولی تو خونه باشم بیشتر به شوهرم برسم .

البته کنار کارام یه آرایشگاه کوچیک دارم. دیگه خسته شدم از بس همه کلاس لیسانسای پولیشون رو گذاشتن برام . دلم از جایی گرفت که یک خانمی منو برا پسرش پسندید و کلی تحویل گرفت و گفت حتمی شما لیسانستون رو گرفتین منم با احترام گفتم نه علاقه ای نداشتم ، اخم کرد و رفت .

مگه منو بخاطر مدرک میخوان حالا از دوستان میخوام بپرسم بخصوص آقا پسرا شما همچین دختری رو برا ازدواج انتخاب نمیکنین ؟

واقعا نظر بدین ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)