سلام
لطفا خانم ها جواب بدن
پدرم قبل از ازدواج با مادرم یه ازدواج ناموفق داشته که به طلاق منجر شده و حاصلش دو دختر 33 و 31 ساله هستن که یکی متاهل هست و اون یکی هم با مادرش زندگی میکنه و من حاصل ازدواج دوم پدرم هستم و مادر من هم از ابتدا این مسئله رو میدونسته و با پدرم ازدواج کرده و الان که 30 سال از زندگیشون میگذره واقعا با هم مشکلی ندارن .

من یه جایی رفتم خواستگاری و هم خودم هم دختر خانم و خانواده هامون شرایط هم و قبول کردیم و تقریبا هم و پسندیدیم و دیگه وقتشه که موضوع داشتن دو خواهر ناتنی و بهشون بگم.

شما خانم ها اگه پسری بیاد خواستگاریتون و تقریبا بپسندینش ولی این مشکل و داشته باشه چه جوابی میدین ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)