با سلام
پسری 25 ساله هستم که خدا رو شکر از نظر مالی وضعیت خیلی خوبی دارم، کارمند رسمی دولتم و خانواده ثروتمندی دارم، اما در خصوص ازدواج به شدت به مشکل برخوردم.

خانواده به شدت برای ازدواج به من فشار وارد میکنن ولی با توجه به این که در دانشگاه رابطه بی شرمانه دخترا رو دیدم به شدت به هر زن و دختری بی اعتمادم و این بی اعتمادی باعث شده هر جا که برای خاستگاری میرم به جست و جو در خصوص گذشته این دخترا بپردازم و در اکثر موارد متوجه شدم که طرف قبلا دوست پسر داشته.

همین اواخر تا مرز نامزدی با یه دختر خانمی پیش رفتم و حتی قرار عقد هم گذاشته بودم ولی چند روز مونده به عقد فهمیدم دختره در دوره دانشجویی دوست پسره داشته، اون خانم التماس میکرد که هیچ رابطه نامتعارفی نداشتم و حتی حاضرم تست باکرگی بدم ولی تو به خانواده من چیزی نگو منم که اصلا نمیتونستم تحملش کنم عقد و ... بهم زدم و همه چی رو به خانواده دختره گفتم،الان احساس گناه میکنم و دیدم به جنس مخالف صد برابر بدتر شده کمکم کنید لطفا.

با سپاس


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)