با سلام

پسری هستم حدودا 30 ساله با شرایط تحصیلی و مالی مناسب برای ازدواج - دو مورد برای ازدواج دارم که نمیدونم کدام را انتخاب کنم بهتره و دچار سردرگمی هستم.

از دوستان با تجربه این سایت درخواست راهنمایی دارم. مورد اول همکلاسی دوران کارشناسی بوده و از نظر اصالت خانوادگی- اعتقادی, تحصیلات و ... کاملا خوب است ( اختلاف سنی بین 4 تا 7 سال ).

ولی مشکلاتی که داره اینهاست: یکی اینکه راهمون تقریبا دوره یعنی 300 کیلومتر فاصله - کم کاری تیروئید داشته که عمل جراحی انجام داده و تیروئیدشو در آورده – اضافه وزن داره (تیروئیدش دچار یک نوع سرطان به اسم متاستاز شده بود).

مورد دوم توی شهر خودمه -8 سال اختلاف سنی داریم- چشماش ضعیفه و از لنز استفاده میکنه (به جای عینک) - نمره چشمهاش 5/3 هست و از زمان دبیرستان عینک میزده- از نظر اصالت خانوادگی و مذهبی خوبه ولی پایین تر از مورد اولیه.

مورد دومو روی ضعیفی چشمهاش و اختلاف سنیمون شک دارم و مورد اولو به خطر جراحی هایی که انجام داده و اینکه احتمال برگشت بیماریش در سالهای آینده وجود داره و دوری فاصله که من باید رفت و آمد داشته باشم.

به نظرتون اتنخاب عاقلانه و بهتر کدوم مورد است؟ اگر سوالی هم داشتید توی کامنتها جواب میدم.ممنون از همه دوستان که راهنمایی و کمک می کنند.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)