سلام

پسری هستم 19 ساله و چند ماهه تو دانشگاه تو کلاسمون دختری به من علاقه مند شده . من تا بحال به جنس مخالف حرف هم نزدم. چه برسه به عشق های نوجوانی.

از اخلاقشون و  رفتارشون از خانوادشون و از هیچ چیزشون خبر ندارم. نمیدونم چطور دختری هستن که به ازدواج فکر کنم. شرایط ازدواج به هیچ عنوان ندارم نه اقتصادی نه اجتماعی نه روحی و روانی و نه از نظر شخصیتی پخته شدم که بتونم با دختری تو زندگیم کنار بیام.

حالا موندم چکار کنم؟ اصلا دوست ندارم  کارم به دوستی و عشق های مزخرف بکشه. من همیشه از این میترسیدم که تو دانشگاه درگیر همچین مسائلی بشم. مذهبی انچنانی نیستم ولی به خیلی چیزا اعتقاد دارم.  

خواهش میکنم راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)