سلام
مجرد هستم و یک موضوع ذهن مرا درگیر کرد من شخصی ام که مشکلات خانوادگی دارم مسائل و اشکالاتی در زندگیم هست که دوست ندارم بعد ازدواج همسرم بدونه .
البته منظورم یه سری مشکلات خصوصی خانواده ام که نیازی به دونستن همسر نیست و خب ربطی به شخص خودم نداره شاید کمتر کسی باشه که بخواد همسرش در جریان مشکلات قرار بگیره ولی عده ای از جزئیات و همه مسائل خانواده خودشون رو میگن و تحلیل شان اینه که همسرمان شریک زندگی ماست و باید صداقت و صمیمیت داشته باشیم .
البته محافظه کاری واقعا کار سختی هست ولی شدنیه اشتباهات برادر و خواهرم در زندگی شخصی شان ربطی به من نداره و اصلا دونستن این مسائل جزء اینکه فکر کند من یک فرد بیچاره ام چیزی دیگه ای برام نداره .
میخوام دوران عقدم حد امکان زیاد رفت و آمد نباشه تا یکسری جزئیات رو ندونه خودم هم علاقه ای به درد دل با همسرم ندارم .
تجربه ندارم ولی متاسفانه اصولا درد دل و گفتن هر مسئله ای گاهی یک نقطه ضعف محسوب میشه . شما متاهلان محترم چه تجربه ای دارین!! درد دل درباره مسائل خصوصی خانواده و باز کردن مشکلات گذشته که بر شما اومد چه عواقبی براتون داشته و چه توصیه ای در این زمینه دارین ؟ !
تاکید میکنم مسائلی که واقعا نیازی به دونستن همسر نیست و بیشتر جنبه درد دل و بیان احوال قبل شما داره . منظورم موضوعات کلی نیست که خب باید طرف مقابل بدونه .
ممنونم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)