سلام

من پسری هستم ۲۰ ساله ، اول میخوام از شرایطم بگم بعد سوالمو بپرسم . من کنکور که دادم در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدم و خدا رو صد هزار مرتبه شکر کارم تضمین شده هست و از لحاظ کار مشکلی ندارم . پارسال هم به کمک پدرم تونستم یک اپارتمان در شهرمون بخرم و مشکل مسکن بنده هم رفع شد

یک خواهر دارم که ازدواج کرده و من فعلا تک پسر خانواده هستم ... من خیلی دوست دارم ازدواج کنم . حتی پارسال هم با یکی از اشناها صحبت کردیم ... اما پدر دختر خانوم مخالفت کرد گفت دخترشون میخواد درس بخونه واقعا من بعد از اون احساس یه شکست بزرگ میکردم ...  . البته اونم به اصرار خانواده بود که قدم پیش گذاشتن ولی سنگ رو یخ شدیم ... من خیلی دوست دارم ازدواج کنم و فکر میکنم شرایطشم دارم . ولی اصلا یه جوریه نمیتونم تصور کنم من الان زن دارم ... مسئولیت یه زندگی دارم ...

از طرفی هم دوست دارم ازدواج کنم و از طرفی هم با جواب منفی اون خانواده پارسال واقعا یه ترشی تو دلمه پا پیش بگذاریم و سنگ روی یخ بشیم ... اگه میشه راهنماییم کنین چیکار کنم .. ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)