سلام
من یک دختر 29 ساله هستم چند سال پیش دلباخته پسری شدم به قصد ازدواج رابطه ازدواجم باهاش داشت جدی میشد که سر یک سری مشکلات بهم خورد و این اقا به راحتی منو کنار گذاشت و رفت با یک نفر دیگه و بعد یک مدت دوباره برگشت .
منتهی الان دیگه مشکل اون اقا نیست . منم توی این مدت بر هم خوردن نامزدی ، من خیلی سختی کشیدم خیلی حرف شنیدم و خیلی اذیت شدم و عذاب کشیدم .
الان از این اقا نصف وجودم متنفره یک جای تو دلم دوستش دارم  چون خاطرات خوبی برام ساخت ولی بخاطر راحت از من گذشت و رفت سمت یک دختر دیگه و بهانه ای الکی نمی تونم ببخشمش .
نمی تونم بهش فرصت بدم اون جای که باید انتخابش رو بکنه کرد و رفت سمت یک خانم دیگه حالا نشده برگشته .
نمیدونم اما من تمام این مدت تنها بودم و از ناراحتی هیچ کسی رو تو زندگیم راه ندادم حتی به خواستگارهای دیگم بجای فکر کردن رد میکردم...
حالا نمیدونم خیلی اشفتم درگیر بین عقل و احساسم دوستای خوبم لطفا راهنماییم کنید چکار کنم تصمیم درست تری باشه به نظر شما تصمیم درست چیه ؟؟ چکار کنم بهتره؟؟
دوباره وارد کردن این اقا به زندگیم درسته یا حماقته محضه .
ممنون از راهنماییهاتون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)