با سلام خدمت تمامی خوانندگان محترم خانواده برتر
اینجانب دختری 25 ساله دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی یکی از دانشگاه های معتبر تهران هستم. بنده در کارشناسی تجربه 4 مورد دوستی با پسر داشتم. که سطح روابط در حدی بود که ازدواج برای هیچ یک از طرفین ملاک حساب نمی شد و فقط شور و هیجان جوانی را ارضا می کرد.

لازم به ذکر است که هیچ برخورد فیزیکی در این روابط وجود نداشت. به نحوی که هم چنان با خوشی از آن خاطرات یاد می کنم و گه گاهی از حال همدیگر مثل دو دوست خبر می گیریم.

این موضوع سبب شده که در ورود آدم های جدید به زندگیم دچار شبهه بشوم و در مورد اینکه یک شخص جدید را به زندگی ام وارد کنم یا با یکی از گزینه های قبلی که با توجه به مرور زمان شرایط مناسبی برای ازدواج پیدا کرده اند، مجددا دوستی ام را شروع کنم. چون هم اکنون هم من قصد ازدواج دارم و هم موردهای قبلی شرایط مناسبتری پیدا کرده اند.

لازم به ذکر است که بنا بر گفته دوستان زیبا می باشم. با تشکر از همه شما بزرگواران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)