سلام دوستان

خواهش میکنم راهنماییم کنید مخصوصا اقا پسرا
من 4 سال قبل یه خواستگار داشتم از همه لحاظ خوب بود ولی بخاطر اینکه خانواده ام دوست نداشتن تو روستا زندگی کنم ،بهشون جواب منفی دادم ،بعد از یه مدتی از دختر دیگه خوششون اومد اون هم قبول نکرد، و ازدواج کرد، من چند وقت پیش بهشون پیام عذر خواهی دادم، ولی ایشون با زرنگی تمام چند وقت بعد پیام دادن ،و گفتن چرا بهشون جواب منفی قبلا دادم. و از این حرفا....

یه جوری حرف زدن که انگار دوباره قصد دارن بیان، من تو این 4 سال همش به ایشون فکر میکردم و احساس بهشون داشتم ،دوستم بهم گفت الان که موقعیت پیش اومده بذار از احساست بفهمه ،منم یه جورایی بهشون فهموندم، اخرش حتی مستقیم گفتم، اون هم اومد خونمون، ولی وقتی شبش برگشت ،مرتب میگفت قبلا من رو تحقیر کردی و من لیاقتتون ندارم ، اخرش هم گفت بذار یه مدت فکر کنیم، منم ناراحت شدم ،چون فکر کردم ازم خوشش نیومده گفتم نیاز به فکر کردن نیست بهتره تمومش کنیم اونم راحت قبول کرد.

الان سوال من این هست ،اون دوست برادرم هست ، از بس که اصرار کرد من عکس حتی با شال که یکم موهام معلوم بود فرستادم، باور کنید از علاقه زیاد بود ،همش عذاب وجدان دارم... میگم دیگه نجیب نیستم، چون من که این همه موهام جلو نامحرم پوشاندم،چون عکس با شال فرستادم نجیب نیستم ،به نظر شما از نظر اون من حتی با اصرار خودشون عکس فرستادم دختر خوبی نبودم؟؟

2- و دیگه اینکه همش احساس میکنم تحقیر شدم چون از احساسم فهمید ،به نظرتون قصد تحقیر کردنم داشت؟؟

3- دیگه اینکه همش میگفت دوست دارم ببوسمتون ،البته من اصلا نذاشتم بیشتر بگه،اخرش بهش گفتم چرا این حرفا میزدی ،گفتم اینا مخصوص زن و شوهرا هست ،برگشت بهم گفت میخواستم ازم متنفر بشین. به نظر شما چرا رفتارش دو گانه بود.

4 - سال قبل من رو کنار اتوبوس دیده بود، همش میگم از نزدیک من رو دیده پشیمون شده ،نظر شما چیه دوستان؟؟؟

5 - دوستم میگه میخواسته تحقیرت کنه،چون 4 سال پیش تحقیرش کردی،همش میگفت حلالم کنید، منم پیام اخر بهشون گفتم سعی میکنم ببخشمتون ،وکلی از این حرفا و چندین بار گفتم جواب پیام من رو ندین ،اون پیام داده بود انگار طلبکار شدین دیگه لطفا بهم پیام ندین ،خیلی خیلی ناراحت شدم ،انگار سوزوندم با این حرفشون ،اخه از نظر قیافه و خانواده و تحصیلات .....مشکلی ندارم ،ولی همش میگم چرا با احساسم بازی کرد؟؟؟

خیلی ناراحتم همش گریه میکنم چون همیشه سعی کردم نجیب باشم احساس میکنم با عکس فرستادن و اینکه از احساسم فهمید نجابتم زیر سوال رفته ،خواهش میکنم جوابم بدین دلیل این رفتارشون چی بود؟؟؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)