سلام

زنی۳۰ ساله یه پسر ۱۰ ساله دارم چند سالی هست که همسرم اعتیاد داشت چون عاشقش بودم باهاش با سختی زندگی میکردم زندگیم سخت بود ولی به خاطر اینکه پسرم زیاد ضربه نخوره میگذروندم .

تا اینکه تو سالهای آخر شوهرم به شیشه گرفتار شد شب ها خونه نمیومد یا اگه میومد حال درستی نداشت میخواستم ازش جدا شم در حین جدایی بودم که با مهران آشنا شدم .

اوایلش رابطه سرد و معمولی داشتیم ولی بعدا تمام فکرم و ذکرم اون شده بود داغون شدم الان شوهرم ترک کرده و برگشته ولی من حسی بهش ندارم .

ولی مهران کوچکترین بی محبتی به همسرش نکرد ولی هر چی دلش میخواد بهم میگه .کمکم کنید فراموشش کنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)